• 16-07-2008, 11:13:51
    #1

    Milan resmen açıkladı! Katalan devi Barcelona'nın Brezilyalı yıldızı Ronaldinho'nun Milan'a transferi kesinleşti.

    İtalyan devi Salı gecesi geç saatlerde internet sitesinin açılışını büyük puntolarla Ronaldinho yazısıyla kaplarkeni yapılan açıklamada yıldız ismin Çarşamba günü sağlık kontrolünden geçtikten sonra resmi imzayı atacağı belirtildi. Bu imza ise 2011 yılına kadar geçerli olacak.

    İtalya Başbakanı ve aynı zamanda Milan Kulübü'nün eski patronu Silvio Berlusconi de yaptığı bir açıklamayla Ronaldinho transferini doğruladı. Taraftarlara Ronaldinho'nun transferini müjdeleyen Berlusconi, "Dilerim Ronaldinho'nun gelişiyle Milan'lı taraftarlar daha çok mutlu olurlar" dedi. Berlusconi'nin bugün yapılacak imza töreninde de hazır bulunması bekleniyor.

    Barcelona'da geçtiğimiz sezon istenileni veremedikten sonra kapının önüne koyulan ve yeni teknik adam Pep Guardiola'nın da düşünmediği futbol dünyasının mega starı için Ada ekibi Manchester City Barça'ya 30 milyon avroluk bir teklif yaparak Milan'ın kadrosuna katmasına kesin gözüyle bakılan isim için ciddi girişimlerde bulunmuştu.

    Bu gelişmeden sonra Milan'ın 1 numaralı yöneticisi Galliani Barcelona'ya uçarak Ronaldinho'yu Milan'lı yaptı. Önümüzdeki sezon İtalya Serie A'da bir yıldız daha olacak, onun adı Ronaldinho...

    Kaynak
  • 16-07-2008, 11:18:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hadi hayırlısı ordada birçok gole imza atar bu kıvrak futboluyla beraber....
  • 16-07-2008, 11:20:15
    #3
    Hayırlı olsun. Orada da gösterir kendisi Ronaldinho.
  • 16-07-2008, 11:21:16
    #4
    iki taraf adınada iyi olucak bence
  • 16-07-2008, 11:58:52
    #5
    Bu adam hiç takım elbise giymezmi ya
    Güzel transfer bu sene formda olursa kaliteli futbol izleriz.
  • 16-07-2008, 12:20:30
    #6
    MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adam hiç takım elbise giymezmi ya
    Güzel transfer bu sene formda olursa kaliteli futbol izleriz.
    hehe. yeşil yeşil
  • 16-07-2008, 12:45:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Umarım, Hayal Kırıklığı Yaratmaz ...
  • 16-07-2008, 12:50:26
    #8
    MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adam hiç takım elbise giymezmi ya
    Güzel transfer bu sene formda olursa kaliteli futbol izleriz.
    Takım Elbiseyi Yılın Futbolcusu Ödülünü Aldığı Zaman Giymişti
  • 16-07-2008, 12:52:46
    #9
    uzun süre ne idmana ne maça çıktı, inşallah fıs olmaz milan'da