Konu
Ve Ronaldinho Milan'da !
17-07-2008, 03:21:48
#19
ErN3sto87
win de artık milanı alıcam o zaman
barca yı sırf r10 için alıodum artık milan formasıyla oynarım win imi
hayırlı olsun tüm milanlilara