Aragones Geldi!
39
●1.923
- 05-07-2008, 19:39:08İşi gücü boş muhabbet, geyik bazılarının. Şuan takımın başına gelen adam butun yaz takıp ettiğiniz euro 2008 in şampiyon takımının lidedirir. Ben pek istemedim gelmesini nedeni ispanyol olması ile alakalı. ölecekmiş, kalp kriziymiş falan bırakın boş lafları. Biraz sportmen olun seviyeli gerçekçi yorum yapalım.
- 05-07-2008, 23:04:01gs li arkadaşlar hemen coşmuşlar.eger sizin ihtiyar ölmediyse bunada bişey olmaz.açıkcası bende pek istemedim gelmesini ama geldi.sonuçta iyi bir hoca oldugunu kanıtladı hemde euro 2008 alarak,eger euro 2008 final maçında ölmediyse daha bişey olmaz bu adama.ha eceli geldiyse zaten evinde oturdugu yerdede ölebilir
zicoyu futbolcu olarak seviyordum ama hoca olarak hiç bi zaman istemedim,begenmedim.bunuda begenmiyorum ve buda demek oluyor ki benim sevmedigim kim varsa o geliyor fenere hoca olarak
daumuda sevmezdim mesela..
- 06-07-2008, 12:34:12Üyeliği durdurulduYa hangi yüzle adama dede diyorsunuz anlamış değilim. Feldkamp 74 yaşında idi. Arada çok büyük yaş farkı var. He diyeceksiniz ki 4 yılın neresi çok. Eğer 20 li 30 lu yaşlardan bahsetseydiniz az olurdu ama 70 li yaşlardan bahsediyoruz; her an ölme yaşları. 1 yıl bile çok; 4 yıl feci çok... Biraz saygılı olun, kıskançlık yapmayın, işinize bakın...
zicoyu futbolcu olarak seviyordum ama hoca olarak hiç bi zaman istemedim,begenmedim.bunuda begenmiyorum ve buda demek oluyor ki benim sevmedigim kim varsa o geliyor fenere hoca olarak
daumuda sevmezdim mesela..