gs li arkadaşlar hemen coşmuşlar.eger sizin ihtiyar ölmediyse bunada bişey olmaz.açıkcası bende pek istemedim gelmesini ama geldi.sonuçta iyi bir hoca oldugunu kanıtladı hemde euro 2008 alarak,eger euro 2008 final maçında ölmediyse daha bişey olmaz bu adama.ha eceli geldiyse zaten evinde oturdugu yerdede ölebilir zicoyu futbolcu olarak seviyordum ama hoca olarak hiç bi zaman istemedim,begenmedim.bunuda begenmiyorum ve buda demek oluyor ki benim sevmedigim kim varsa o geliyor fenere hoca olarak daumuda sevmezdim mesela..