Ya hangi yüzle adama dede diyorsunuz anlamış değilim. Feldkamp 74 yaşında idi. Arada çok büyük yaş farkı var. He diyeceksiniz ki 4 yılın neresi çok. Eğer 20 li 30 lu yaşlardan bahsetseydiniz az olurdu ama 70 li yaşlardan bahsediyoruz; her an ölme yaşları. 1 yıl bile çok; 4 yıl feci çok... Biraz saygılı olun, kıskançlık yapmayın, işinize bakın...