İşi gücü boş muhabbet, geyik bazılarının. Şuan takımın başına gelen adam butun yaz takıp ettiğiniz euro 2008 in şampiyon takımının lidedirir. Ben pek istemedim gelmesini nedeni ispanyol olması ile alakalı. ölecekmiş, kalp kriziymiş falan bırakın boş lafları. Biraz sportmen olun seviyeli gerçekçi yorum yapalım.