Almanya - İspanya FİNAL MAÇI - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Almanya - İspanya FİNAL MAÇI
56
●
2.595
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Almanya - İspanya FİNAL MAÇI
1
2
3
4
5
6
7
Anket
Kim yener ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
82
Kim yener ?
Almanya
%20,73 (17 Oy)
İspanya
%79,27 (65 Oy)
29-06-2008, 23:33:34
#37
XizoR
Üyeliği durduruldu
ya arkadaslar almanlar ispanyanin cezaalanina hic gidemiyor berbat oynuyorlar
29-06-2008, 23:37:42
#38
EuK
Üyeliği durduruldu
ve şampiyon ispanya
29-06-2008, 23:37:43
#39
XizoR
Üyeliği durduruldu
mac bitti ispanya kazandi
29-06-2008, 23:40:17
#40
knn
Almanları ezdiler,almanlarda havasını aldı.Burada olmayı haketmediklerini gösterdiler.Orada biz olmalıydık ama olmadı işte
29-06-2008, 23:42:17
#41
SeaL05
Almanlar ezildi
ispanya Buldozeriyle
Hakemle Olmuyomuş Bu işler onu anlamışlardır inşallah
29-06-2008, 23:44:10
#42
XizoR
Üyeliği durduruldu
arkadaslar suan cok sevincliyim disari cikip bagiurmak istiyorum ama almanlara karsi tekim
almanlarida ezdiler ya helal olsun diyorum :/
29-06-2008, 23:46:32
#43
_okan_
Bnede ispanyanın kazanmasını istiyordum ve kazandı (çaktırmayın bahis oynamıştım
)
29-06-2008, 23:49:02
#44
eminn
ispanyollar haketti , kazandı.
keşke final oynayabilseydik te yenilseydik bu futbol karşısında.
ama yinede mutluyum almanlar kupayı alamadı diye.
29-06-2008, 23:53:39
#45
Solano
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ole Espanyole
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler