Anket Kim yener ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 82
Kim yener ?
Almanya
%20,73 (17 Oy)
İspanya
%79,27 (65 Oy)
  • 29-06-2008, 23:33:34
    #37
    Üyeliği durduruldu
    ya arkadaslar almanlar ispanyanin cezaalanina hic gidemiyor berbat oynuyorlar
  • 29-06-2008, 23:37:42
    #38
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    ve şampiyon ispanya
  • 29-06-2008, 23:37:43
    #39
    Üyeliği durduruldu
    mac bitti ispanya kazandi
  • 29-06-2008, 23:40:17
    #40
    Almanları ezdiler,almanlarda havasını aldı.Burada olmayı haketmediklerini gösterdiler.Orada biz olmalıydık ama olmadı işte
  • 29-06-2008, 23:42:17
    #41
    Almanlar ezildi ispanya Buldozeriyle Hakemle Olmuyomuş Bu işler onu anlamışlardır inşallah
  • 29-06-2008, 23:44:10
    #42
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar suan cok sevincliyim disari cikip bagiurmak istiyorum ama almanlara karsi tekim

    almanlarida ezdiler ya helal olsun diyorum :/
  • 29-06-2008, 23:46:32
    #43
    Bnede ispanyanın kazanmasını istiyordum ve kazandı (çaktırmayın bahis oynamıştım)
  • 29-06-2008, 23:49:02
    #44
    ispanyollar haketti , kazandı.

    keşke final oynayabilseydik te yenilseydik bu futbol karşısında.

    ama yinede mutluyum almanlar kupayı alamadı diye.
  • 29-06-2008, 23:53:39
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    Ole Espanyole