Konu
Almanya - İspanya FİNAL MAÇI
29-06-2008, 23:40:17
#40
knn
Almanları ezdiler,almanlarda havasını aldı.Burada olmayı haketmediklerini gösterdiler.Orada biz olmalıydık ama olmadı işte