Anket Kim yener ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 82
Kim yener ?
Almanya
%20,73 (17 Oy)
İspanya
%79,27 (65 Oy)
  • 29-06-2008, 23:56:42
    #46
  • 29-06-2008, 23:58:01
    #47
    Üyeliği durduruldu
    İspanyollar güzel oynadı maçı kazanmayıda hakettiler.
  • 29-06-2008, 23:58:44
    #48
    Golleri yükleyen var mı
  • 29-06-2008, 23:59:58
    #49
    oh iyi oldu
  • 30-06-2008, 00:01:47
    #50
    Helal olsun, tamamıyla hak ettiler.
  • 30-06-2008, 00:09:07
    #51
    Almanların surat ifadesi beni çok güldürdü ,İspanya alnının akıyla şampiyon oldu.
  • 30-06-2008, 00:11:14
    #52
    Misafir
    k44n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İspanya müthiş oynadı, almanlarda bir cacık yok, 4 şut çektiler kalemize 3'ü gol oldu, rüştü batırdı bizi, ve bizi batıran'da 2-2'lik maçı 90 dakika içerisinde 3-2 alıp tekrar türkiye son dakika golüyle geçti dedirtme azmimizdi ama tam tersini yaşadık !
    İspanya kupayı alır, almanyada evine geri döner.
  • 30-06-2008, 00:12:48
    #53
    ah ah şuan kupa bizim ellerimizdeydi yarın taksime gelecekti kupa
    gitti gitti ah rüştü ahhh
  • 30-06-2008, 00:27:51
    #54
    tebrikler ispanya maç farkada gidebilirdi azcık dikkatli oynasaydı ispanya alman defansı mahalle maçında sandı kendisini .. ispanya frikik kullanıyor 4 ispanyol 5 alman belliydi ispanyanın kupayı alacağını .. tebrikler ispanya tebrikler villa tebrikler semih