İspanya müthiş oynadı, almanlarda bir cacık yok, 4 şut çektiler kalemize 3'ü gol oldu, rüştü batırdı bizi, ve bizi batıran'da 2-2'lik maçı 90 dakika içerisinde 3-2 alıp tekrar türkiye son dakika golüyle geçti dedirtme azmimizdi ama tam tersini yaşadık !
İspanya kupayı alır, almanyada evine geri döner.
tebrikler ispanya maç farkada gidebilirdi azcık dikkatli oynasaydı ispanya alman defansı mahalle maçında sandı kendisini .. ispanya frikik kullanıyor 4 ispanyol 5 alman belliydi ispanyanın kupayı alacağını .. tebrikler ispanya tebrikler villa tebrikler semih