Anket Kim yener ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 82
Kim yener ?
Almanya
%20,73 (17 Oy)
İspanya
%79,27 (65 Oy)
  • 28-06-2008, 12:41:40
    #28
    Almanya Türkiye maçındaki gibi oynarsa kesin yenilir İspanya'ya, ama löw adam gibi bir taktik çıkarıp oyuncularda adam gibi oynarsa yine son dakika golüyle maçı alabilir Almanya, biz geçtiler ya artık son dakikaya kadar asılırlar maça. İspanya'nın işi son dakikaya bırakacağını sanmıyorum.
  • 28-06-2008, 13:44:59
    #29
    İspanya oynar , Almanya kazanır
  • 28-06-2008, 13:48:17
    #30
    Almanya alır, ispanyanın golcüsü sakat oynayamayacak..
  • 28-06-2008, 17:53:18
    #31
    Almanya yener bence.
    Bizim maçtaki oyun göz önünde bulundurulmamalı bence.
    Almanların kaliteli takımı var.Kötü oynarken bile kazanmasını bildiler.
    İyi oynarlarsa neler olur onuda gördük zaten kupa boyunca
    İspanyada David Villa yok.Çooook büyük kayıp İspanya için bence.
  • 28-06-2008, 17:54:49
    #32
    Almanlar güle oynaya kazanır...
  • 29-06-2008, 22:43:25
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Durum 1-0 ispanyanin almanlar cok basit bi gol yedi

    ilk yari bitti
  • 29-06-2008, 22:52:15
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    almanlar farkli yenilecek ispanya harika oynuyor
  • 29-06-2008, 23:18:15
    #35
    Üyeliği durduruldu
    bu mac ispanyanin son 15,20 dakka var
  • 29-06-2008, 23:32:15
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ispanya alcak bu maçı hadi ispanya...