Almanya yener bence.
Bizim maçtaki oyun göz önünde bulundurulmamalı bence.
Almanların kaliteli takımı var.Kötü oynarken bile kazanmasını bildiler.
İyi oynarlarsa neler olur onuda gördük zaten kupa boyunca
İspanyada David Villa yok.Çooook büyük kayıp İspanya için bence.