• 22-06-2008, 16:40:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Şaka gibi ama gerçek 3. kalecimiz forvette defans'ta falan oynarsa şaşırmayın

    Teknik direktör Fatih Terim, ay-yıldızlı ekibin Almanya maçı öncesinde kart cezaları ve sakatlıklar nedeniyle zor durumda olduğuna ilişkin soruyu, "UEFA’ya aciliyet durumunda üçüncü kaleciyi orta alanda oynatıp, oynatamayacağımı sordum. Şaka olsun diye sordum, ama kısmen gerçeklik payı da var. Tolga’nın ayaklarına hakimiyeti kötü. Ama sahaya çıkaracak bir ilk 11 bulacağım" şeklinde yanıtladı.
    "Almanya karşılaşması çok özel bir maç" diyen Terim, "Türkiye açısından bir derbi. Yarı ölmüş vaziyetteki bir 11 ile de olsa pekala kazanabiliriz. Zira neticeyi, yürek koyarak oynama belirleyecek" dedi. Terim, Arda’nın oynayamayacak olmasının hatırlatılması üzerine de "Gördünüz değil mi? Ne büyük bir oyuncu. Niteliksel ve niceliksel açıdan mükemmel olan Tuncay’ın da kart cezalı olmasına üzüldüm. Ama Brezilya kökenli oyuncumuz Aurelio sahaya dönecek" değerlendirmesini yaptı.

    Kaynak: Milliyet.com.tr
  • 22-06-2008, 16:43:33
    #2
    Oynasın oynasın ama defansta servet ile volkan çok güzel ikili olurlardı
  • 22-06-2008, 16:48:15
    #3
    Misafir
    BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oynasın oynasın ama defansta servet ile volkan çok güzel ikili olurlardı
    Geleni gideni kovalarlardı artık
  • 22-06-2008, 16:51:03
    #4
    Yok volkan kovmaz volkan ya kafa ya diz, bi yolla götürürdü

    Servet te saha dışına taşırdı adamı
  • 22-06-2008, 16:58:13
    #5
    Misafir
    15 kişi kalmışız ne yapıcaz diyorlar zaten en iyi şartlarla sahaya 11 kişi çıkabiliyoruz ve 3 oyuncu değiştirebiliyoruz 23 kişilik kadroda diğer oyuncular fasulye'den sayılmıyorsa çıkıp aslanlar gibi oynayacaklar çok problem olacağını sanmıyorum biz bu balla almanya'yı da yeneriz hollanda'da elendi zaten kupayı alır geliriz
  • 22-06-2008, 17:04:34
    #6
    Bu halimizle Almanya'yı saf dışı bıraksak ne harika olur be
  • 22-06-2008, 17:06:00
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kondisyon olarak ilk yarıdan sonra düşer tolga hayırlısı artık
  • 22-06-2008, 17:06:30
    #8
    Geriye 14 futbolcu kaldı- Foto Analiz

    Servetin oynayacağını umuyorum inşallahda oynar..
    Aynı şekilde emre belözoğluda yeteri kadar dinlendi kanatindeyim..

    Yoksa kaleciler defans oynayacak...
  • 22-06-2008, 17:07:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    benim anlamadığım niye bizim oyuncular sürekli sakatlanıyo, o kadarmı çelimsiz bir takımız