15 kişi kalmışız ne yapıcaz diyorlar zaten en iyi şartlarla sahaya 11 kişi çıkabiliyoruz ve 3 oyuncu değiştirebiliyoruz 23 kişilik kadroda diğer oyuncular fasulye'den sayılmıyorsa çıkıp aslanlar gibi oynayacaklar çok problem olacağını sanmıyorum biz bu balla almanya'yı da yeneriz hollanda'da elendi zaten kupayı alır geliriz