• 22-06-2008, 17:08:16
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Invoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim anlamadığım niye bizim oyuncular sürekli sakatlanıyo, o kadarmı çelimsiz bir takımız
    amerikadan gelen kondisyoner ezmiş bunları adamlar sezonda 50 maç yapınca kondisyon olarak düştüler
  • 22-06-2008, 17:22:31
    #11
    oynasın oynasın tolga yı da alalım. Hatta nihat'ın yerine alalım, ayağına hakimiyeti o kadar iyi değildir belki ama boyu uzun kafa toplarıyla atar golümü
  • 22-06-2008, 17:27:09
    #12
    Şimdi Almanya maçında da geriye kalan altı futbolcu sarı kart görür. 14-6=8 kişi kalır. 2 sarı kart cezalısı Tuncay ve Arda geri döner 8+2=10 Servet de gelirse Allah başka zarar zeval vermezse turu geçersek finalde oynatacak 11 futbolcumuz var Umarım yanlış hesaplamadım
  • 22-06-2008, 17:29:03
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alman basını yeneriz fln ayaklarına yatıyor bu halle bi yenersek bakalım nediyecekler çok merak ediyorum
  • 22-06-2008, 17:44:30
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Almanya maçında 2-3 oyuncu daha cezalı konuma düşerse?
  • 22-06-2008, 17:53:38
    #15
    Misafir
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanya maçında 2-3 oyuncu daha cezalı konuma düşerse?
    2-3 oyuncumuz daha cezalı olmuş olur
  • 22-06-2008, 17:54:03
    #16
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanya maçında 2-3 oyuncu daha cezalı konuma düşerse?
    Ben çıkar oynarım, bizim kasap Osman abiyi de alırız orta taraflara. Takılır gideriz .
  • 22-06-2008, 18:15:06
    #17
    ibrahim toraman,halil altıntop,mehmet topuz,fatih tekke,yıldıray baştürk gibi oyuncuları kadroya almazsan kalırız böyle eksik.
  • 22-06-2008, 18:24:36
    #18
    Asi_Prens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ibrahim toraman,halil altıntop,mehmet topuz,fatih tekke,yıldıray baştürk gibi oyuncuları kadroya almazsan kalırız böyle eksik.
    Keyfinden yapmadı belirli bir sınır vardı.Onları çıkarmak hatta bazılarını almamak zorunda kaldı.Yoksa niye istemesin adam almayı?

    Bu şekilde kupayı alırsak film bile çekerler bea