Invoker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim anlamadığım niye bizim oyuncular sürekli sakatlanıyo, o kadarmı çelimsiz bir takımız
amerikadan gelen kondisyoner ezmiş bunları adamlar sezonda 50 maç yapınca kondisyon olarak düştüler