• 22-06-2008, 18:26:30
    #19
    Kaleci olmaz defansa ya gelen topu kaleye geliyo diye eliyle çelerse napcaz
  • 22-06-2008, 18:28:36
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Asi_Prens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ibrahim toraman,halil altıntop,mehmet topuz,fatih tekke,yıldıray baştürk gibi oyuncuları kadroya almazsan kalırız böyle eksik.
    mehmet topuz oynuyor

    pardon topalla karıştırdım editt......
  • 22-06-2008, 18:54:35
    #21
    "Tuncay Şanlı Euro2008'in Gol Yemiyen Tek Kalecisi"
  • 22-06-2008, 20:04:19
    #22
    Uğur Barol doldurur Arda'nın yerini.
  • 22-06-2008, 20:08:56
    #23
    bu halde almanları yenersek tarihe ismimizi altın harflerle yazarlar
  • 22-06-2008, 20:44:55
    #24
    Bizim için özel birşey yapabilirmiş UEFA; az önce haberlerde izledim.
  • 22-06-2008, 23:11:00
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    UEFA bir açıklama yaptı. Bir takım maçtan önce 8 kişi kalırsa başka oyuncu kadroya dahil etmeyi oturur konuşuruz ama bu durumda böyle birşey düşünümüyoruz dediler.
  • 23-06-2008, 00:04:17
    #26
    yükler mehmet aurello da
  • 23-06-2008, 01:31:24
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bugün idman sırasında topcularla röportaj yaptılar. 14 kişi kaldı 11imiz sahada 1i kaleci 2 yedeğimiz var diyorlar. Ve dalga geçiyorlar bu durumla .Çok enteresan bir durum.