UEFA bir açıklama yaptı. Bir takım maçtan önce 8 kişi kalırsa başka oyuncu kadroya dahil etmeyi oturur konuşuruz ama bu durumda böyle birşey düşünümüyoruz dediler.
Bugün idman sırasında topcularla röportaj yaptılar. 14 kişi kaldı 11imiz sahada 1i kaleci 2 yedeğimiz var diyorlar. Ve dalga geçiyorlar bu durumla .Çok enteresan bir durum.