• 17-06-2008, 11:51:53
    #10
    Arda gelecek vaad eden bir futbolcu, Galatasaray'ın böyle bir hata yapması çok kötü olur. Böyle bir futbolcu herkese nasip olmaz.
  • 17-06-2008, 11:54:16
    #11
    Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray Emre'yi gönderdiği gibi Arda'yı da gönderir.
    para konuşuyor bu işlerde
    Galatasaray Emreyi yollamadı parayı görünce o gitti.
    Ama Ardaya bu transfer haberleri sorulunca ben bilmiyorum konuşmakta istemiyorum büyüklerim başkanım ne derse onu yaparız beni yollamadıkları sürece hiç bi yere gitmiyorum kontratımın tam olarak ne zaman biticeğini bile bilmiyorum önüme bi kağıt koydular hiç kontrol etmeden imzaladım.Diyebilecek kadar yürekli bi Galatasaraylıdır
  • 17-06-2008, 11:55:53
    #12
    Arda abi .. değer derim .. ne 15 ler ne 50 milyon avrolar ..

    Değer .
  • 17-06-2008, 11:56:45
    #13
    MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray Emreyi yollamadı parayı görünce o gitti.
    Ama Ardaya bu transfer haberleri sorulunca ben bilmiyorum konuşmakta istemiyorum büyüklerim başkanım ne derse onu yaparız beni yollamadıkları sürece hiç bi yere gitmiyorum kontratımın tam olarak ne zaman biticeğini bile bilmiyorum önüme bi kağıt koydular hiç kontrol etmeden imzaladım.Diyebilecek kadar yürekli bi Galatasaraylıdır
    Arda gitmek istemediğini, takımında mutlu olduğunu belirtmiş zaten ki yöneticilerin de göndereceğini sanmam.
  • 17-06-2008, 11:57:36
    #14
    Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray Emre'yi gönderdiği gibi Arda'yı da gönderir.
    para konuşuyor bu işlerde
    Galatasaray Emreyi göndermedi, Emre kendi kaç ve giderken klubüne 5 kuruş kazandırmadı
  • 17-06-2008, 15:27:33
    #15
    burYq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arda giderse Galatasaray hiç bir zaman eski Galatasaray olamaz benim için.Parayı görünce sapıtmazlar İnşallah...
    hangi eski galatasaray oluyor bu?

    tabiki satılır niye satılmasın. sapıtmayla ne alakası var.
  • 17-06-2008, 15:30:21
    #16
    tinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi eski galatasaray oluyor bu?

    tabiki satılır niye satılmasın. sapıtmayla ne alakası var.
    Nasıl ne alakası var, şimdi o fiyata satıcaz ama Arda gelecek vaad eden bir futbolcu, ilerde kesinlikle değeri artacak ki Galatasaray'ın bu yıl şampiyon olmasında en çok emeği geçen futbolculardan biri Arda.
  • 17-06-2008, 15:37:29
    #17
    15 milyon euro az bana göre,15 milyon euro'ya bir takım gelip bizden alsa Arda'yı diğer sene bunun 2 misline rahat satar.Ticaret ruhu
  • 17-06-2008, 15:40:53
    #18
    ortada 20-25 milyon dolar var. futbol bu gelecek vaad ediyor daha fazla değerlenir diye bir futbolcuyu uzun süre tutmanın bir anlamı yok. bu mantıkla düşünürsek genç futbolcuların transferlerini göremeyiz. ronaldoı niye satıldı biraz adaha bekleymezmiydi portekizde drogra niye marsilyaya satıldı villarreal n,iye amerikalı çocuğa xx milyon dolar verdi daha fazla değerlenemezmiydi?

    bir oyuncunun şampiyonlukta önemli bir paya sahip olması onu vazgeçilmez kılmıyor. futbol 11 kişiyle oynanıyor. doğru eski galatasaray?