Ben Galatasaraylıyım, Arda'nın kalmasını istiyorum ama bi yandanda Milli takımımızdaki yabancı kulüplerde oynayan oyuncularımızın başarılı oyunlarını gördükçe Arda'nında Türkiye dışında büyük bir kulüpte pişmesini ve milli takımda çok başarılı olmasını istiyorum.
Bence Arda Galatasary'dan yani Türkiye'den ayrılmalı, ülkemizde kötü kulüp yönetimi yüzünden böyle bir değerin yitip gitmesini istemiyorum, istikbali parlak olan bu çocuğun bir gün orta sınıf bir Türk takımına üç kuruşa transfer olduğunu görürsem kahrolurum. Çünkü bu duruma daha önce başka oyuncularla tanık olmuştuk, ülkemizin rahat ve gevşek ortamına alışan futbolcular maalesef yabancı kulüplerde boy gösteremiyorlar, Arda henüz gençken derhal dünya devi kulüplerin ve liglerin tadını almalı, almalı ki milli takımımızda çok başarılı olsun. Tıpkı Nihat gibi, Tuncay gibi, Emre gibi.