Arda emre gıbı kansız degıl hıc bı yere gıtmez.En azından ben oyle umuyorum.Gitsede emre gıbı bedavaya gıtmez kulubune para kazandırmadan onu arda yapanlara ıhanet edıp gıtmez...

Ayrıca senede 350 mılyar artı mac başı paradan çok fazla alıyordur arda.