ortada 20-25 milyon dolar var. futbol bu gelecek vaad ediyor daha fazla değerlenir diye bir futbolcuyu uzun süre tutmanın bir anlamı yok. bu mantıkla düşünürsek genç futbolcuların transferlerini göremeyiz. ronaldoı niye satıldı biraz adaha bekleymezmiydi portekizde drogra niye marsilyaya satıldı villarreal n,iye amerikalı çocuğa xx milyon dolar verdi daha fazla değerlenemezmiydi?

bir oyuncunun şampiyonlukta önemli bir paya sahip olması onu vazgeçilmez kılmıyor. futbol 11 kişiyle oynanıyor. doğru eski galatasaray?