MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galatasaray Emreyi yollamadı parayı görünce o gitti.
Ama Ardaya bu transfer haberleri sorulunca ben bilmiyorum konuşmakta istemiyorum büyüklerim başkanım ne derse onu yaparız beni yollamadıkları sürece hiç bi yere gitmiyorum kontratımın tam olarak ne zaman biticeğini bile bilmiyorum önüme bi kağıt koydular hiç kontrol etmeden imzaladım.Diyebilecek kadar yürekli bi Galatasaraylıdır
Arda gitmek istemediğini, takımında mutlu olduğunu belirtmiş zaten ki yöneticilerin de göndereceğini sanmam.