Seyrantepe'nin temeli atıldı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Seyrantepe'nin temeli atıldı
20
●
1.220
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Seyrantepe'nin temeli atıldı
1
2
3
02-06-2008, 13:18:47
#10
karaLi
gelirim
gelirim 1 hafta sonra tatil ilan edecem kendime
senle heryere gelirim ben...
02-06-2008, 14:19:22
#11
The_RoTinG
Üyeliği durduruldu
Haymac sen oralardamısın git yardım etadamlara yazıktır yav
02-06-2008, 22:59:54
#12
eviL
karaLi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gelirim
gelirim 1 hafta sonra tatil ilan edecem kendime
senle heryere gelirim ben...
büyük bir aşk doğuyor galiba
03-06-2008, 15:07:23
#13
MeSsO_
web_master adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gailba bundan 10 sene sonrada gs nin ilk harc haberlerini gorecegiz, cunku yillardir hep ilk harc atiliyor ama bir turlu gerisi gelmiyor.
Gerisini 2009-2010 sezonunda görürsün.
03-06-2008, 18:32:06
#14
The_RoTinG
Üyeliği durduruldu
Yok yok en kısa zamanda olacak inşallah yalan degil yani şimdiki
04-06-2008, 01:28:39
#15
Mircevin
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
olsunda 2010 2011 olsun onada rrazıyım ben
ama olsun şu stadımız
04-06-2008, 03:48:52
#16
GoogleFan
Kapasite geniş olsa biraz daha
04-06-2008, 03:52:13
#17
karaLi
eviL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
büyük bir aşk doğuyor galiba
yuh
direk gay deseydin bari.
04-06-2008, 11:17:28
#18
The_RoTinG
Üyeliği durduruldu
Yuh okadarda olmaz yani
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler