• 02-06-2008, 13:18:47
    #10
    gelirim gelirim 1 hafta sonra tatil ilan edecem kendime senle heryere gelirim ben...
  • 02-06-2008, 14:19:22
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Haymac sen oralardamısın git yardım etadamlara yazıktır yav
  • 02-06-2008, 22:59:54
    #12
    karaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelirim gelirim 1 hafta sonra tatil ilan edecem kendime senle heryere gelirim ben...
    büyük bir aşk doğuyor galiba
  • 03-06-2008, 15:07:23
    #13
    web_master adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gailba bundan 10 sene sonrada gs nin ilk harc haberlerini gorecegiz, cunku yillardir hep ilk harc atiliyor ama bir turlu gerisi gelmiyor.
    Gerisini 2009-2010 sezonunda görürsün.
  • 03-06-2008, 18:32:06
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Yok yok en kısa zamanda olacak inşallah yalan degil yani şimdiki
  • 04-06-2008, 01:28:39
    #15
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    olsunda 2010 2011 olsun onada rrazıyım ben ama olsun şu stadımız
  • 04-06-2008, 03:48:52
    #16
    Kapasite geniş olsa biraz daha
  • 04-06-2008, 03:52:13
    #17
    eviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    büyük bir aşk doğuyor galiba
    yuh direk gay deseydin bari.
  • 04-06-2008, 11:17:28
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Yuh okadarda olmaz yani