• 04-06-2008, 13:04:47
    #19
    karaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yuh direk gay deseydin bari.
    banlanırım

    şaka bir yanada, stad bitsede kurtulsak bu dar boğazdan.
  • 04-06-2008, 13:29:39
    #20
    Üyeliği durduruldu
    valla alisamiyen dökülüyor insanın stadı gidesi gelmiyor pislik içinde
  • 05-06-2008, 14:49:46
    #21
    Üyeliği durduruldu
    bir fenerli olarak hayırlı olsun diyorum