Seyrantepe'nin temeli atıldı - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Seyrantepe'nin temeli atıldı
20
●
1.220
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Seyrantepe'nin temeli atıldı
1
2
3
04-06-2008, 13:04:47
#19
eviL
karaLi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yuh
direk gay deseydin bari.
banlanırım
şaka bir yanada, stad bitsede kurtulsak bu dar boğazdan.
04-06-2008, 13:29:39
#20
The_RoTinG
Üyeliği durduruldu
valla alisamiyen dökülüyor insanın stadı gidesi gelmiyor
pislik içinde
05-06-2008, 14:49:46
#21
M3DL1N3
Üyeliği durduruldu
bir fenerli olarak hayırlı olsun diyorum
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler