• 02-06-2008, 12:40:57
    #1
    Üyeliği durduruldu

    Seyrantepe'nin temeli atıldı

    Seyrantepe projesinde temele ilk harç döküldü. Eren Talu, "Galatasaray için zarar etmeye değer" dedi

    TOKİ tarafından Seyrantepe'de gerçekleştirilen ve 49 yıllığına Galatasaray Spor Kulübü'nün kullanımına verilecek yeni stadın yapımını yürüten Eren Talu Mimarlık, dün temele ilk harcı döktü. Stadın 2009 yılının kasım ayında bitirilmesi planlanırken Eren Talu, projeyi yürütürken verdikleri mücadeleyi Galatasaray'ın şampiyonluk yolunda verdiği mücadeleye benzetiyor. 3 aylık kayıp zamana rağmen 2009 yılının ilk ayında kaba inşaatı bitirerek kasım ayında Galatasaray'ın yeni stadına kavuşmasını sağlayacak olan Talu, gücünü diğer ekip arkadaşları gibi takımına olan bağlılığından aldığını anlatıyor.

    'ZARAR ETMEYE DEĞER'

    Antalya'daki dünyaca ünlü Hillside Su ve dünyanın en seksi oteli olarak lanse edilen Adam&Eve otellerinin mimarı Eren Talu, Seyrantepe Projesi'nde çok büyük risk aldıklarını belirterek, "Şirket olarak çok büyük bir risk aldık. Hiçbir gelirimiz olmadan stadı yapıp teslim edeceğiz. 170 milyon dolarlık projeyi biz kendi öz kaynaklarımızla ve borçlanarak finanse ediyoruz" dedi. Talu, Ali Sami Yen Stadı'nın bulunduğu Mecidiyeköy'deki alana alışveriş merkezi ve rezidans yapacaklarını hatırlattı. Talu, "Buradan elde edilecek gelirle TOKİ'ye 200 milyon dolar ödeme yapılacak. Bu bizim için çok riskli. Ama Galatasaray için makul derecede zarar etmeye değer" diye konuştu. Galatasaray'ın Seyrantepe'deki 52 bin kişilik yeni stadı çok amaçlı, çatısı açılır-kapanır tipte inşa edilecek. Yapılan protokol gereği, yeni stadın mülkiyeti Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü'ne, kullanım hakkı ise 49 yıllığına Galatasaray'a ait olacak.
  • 02-06-2008, 13:07:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Dünün haberi nasıl oluyor
  • 02-06-2008, 13:07:50
    #4
    Gailba bundan 10 sene sonrada gs nin ilk harc haberlerini gorecegiz, cunku yillardir hep ilk harc atiliyor ama bir turlu gerisi gelmiyor.
  • 02-06-2008, 13:12:53
    #5



    baya ilerleme var
  • 02-06-2008, 13:14:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Evet varda kaç sene sürer allah bilir
  • 02-06-2008, 13:15:05
    #7
    dert etmeyin dostlar, yakınımızdalar,
    harıl harıl çalışıyorlar

    herkesi bekleriz welcome to hell
  • 02-06-2008, 13:16:27
    #8
    git yardım et adamlara
  • 02-06-2008, 13:17:16
    #9
    karaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    git yardım et adamlara
    sende gelirsen olur