web_master adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gailba bundan 10 sene sonrada gs nin ilk harc haberlerini gorecegiz, cunku yillardir hep ilk harc atiliyor ama bir turlu gerisi gelmiyor.
Gerisini 2009-2010 sezonunda görürsün.