Menemen 3.Ligde - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Menemen 3.Ligde
15
●
985
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Spor
Menemen 3.Ligde
1
2
17-05-2008, 21:30:49
#10
Abraxas
izmirli_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beylik düzü ile menemen belediye spor oynadı. Göztepe ile Ayazağa oynadı. Ayazağa göztepeyi penalrtılarla eledi. Menemen belediye ise beylikdüzünü 2-0 geriden 4-2 yendi.
yapma ya o kadar mı rezil
2-0 dan 4-2
17-05-2008, 21:56:37
#11
BLaCK_and_WHiTe
jxc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Umarım Altınordu da play-off ları geçerek 2. lige yükselir
Bir ara Altınordu çok iyiydi artık İzmir takımlarını süper ligde görerim özledik onları
17-05-2008, 22:17:54
#12
ürgüp
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
tebrik ederim, fanatiklere menemen.org satılır
19-05-2008, 03:49:32
#13
hiDRa
ürgüp adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tebrik ederim, fanatiklere menemen.org satılır
fiyatı ne?
)
25-05-2008, 14:26:17
#14
deejay35
goztepenın cıkmasını ısterdım ama olsun yıne de bır izmir takımının cıkması sevındırıcı basarılar menemen
25-05-2008, 17:55:39
#15
izmirli_
Rox adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
canım menemen çekti aha
O menemen değil melemen
25-05-2008, 18:02:11
#16
derman
isteyene menemen.info satılır
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler