• 17-05-2008, 21:30:49
    #10
    izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beylik düzü ile menemen belediye spor oynadı. Göztepe ile Ayazağa oynadı. Ayazağa göztepeyi penalrtılarla eledi. Menemen belediye ise beylikdüzünü 2-0 geriden 4-2 yendi.
    yapma ya o kadar mı rezil 2-0 dan 4-2
  • 17-05-2008, 21:56:37
    #11
    jxc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım Altınordu da play-off ları geçerek 2. lige yükselir
    Bir ara Altınordu çok iyiydi artık İzmir takımlarını süper ligde görerim özledik onları
  • 17-05-2008, 22:17:54
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tebrik ederim, fanatiklere menemen.org satılır
  • 19-05-2008, 03:49:32
    #13
    ürgüp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrik ederim, fanatiklere menemen.org satılır
    fiyatı ne? )
  • 25-05-2008, 14:26:17
    #14
    goztepenın cıkmasını ısterdım ama olsun yıne de bır izmir takımının cıkması sevındırıcı basarılar menemen
  • 25-05-2008, 17:55:39
    #15
    Rox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    canım menemen çekti aha
    O menemen değil melemen
  • 25-05-2008, 18:02:11
    #16
    isteyene menemen.info satılır