izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beylik düzü ile menemen belediye spor oynadı. Göztepe ile Ayazağa oynadı. Ayazağa göztepeyi penalrtılarla eledi. Menemen belediye ise beylikdüzünü 2-0 geriden 4-2 yendi.
yapma ya o kadar mı rezil 2-0 dan 4-2