Konu
Menemen 3.Ligde
17-05-2008, 21:56:37
#11
BLaCK_and_WHiTe
jxc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Umarım Altınordu da play-off ları geçerek 2. lige yükselir
Bir ara Altınordu çok iyiydi artık İzmir takımlarını süper ligde görerim özledik onları