• 17-05-2008, 16:52:51
    #1
    Menemen Bld. Grupta Göztepe' yi geçen Ayazağa' yı 2-0 lık skorla geçerek 3.lige yükseldi. Menemen 4 istanbul takımını eleyerek finale geldi. Finalin adı İzmir-İstanbul finali idi. İzmir' e hayırlı olsun.
  • 17-05-2008, 16:55:57
    #2
    Hayırlı olsun. Tebrik ederiz kendilerini
  • 17-05-2008, 16:56:28
    #3
    Umarım Altınordu da play-off ları geçerek 2. lige yükselir
  • 17-05-2008, 16:57:08
    #4
    İzmir' in kuzeyi 3. profesyonel takımını kazandı.
  • 17-05-2008, 17:06:44
    #5
    hayırlı olsun. göztepenin çıkmasını isterdim o ayrı
  • 17-05-2008, 17:08:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    HayırLı oLsun..
  • 17-05-2008, 17:10:18
    #7
    beylidüzü-izmir göztep meçının sonucu hakk. bir bilginiz varmı
  • 17-05-2008, 17:20:10
    #8
    ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beylidüzü-izmir göztep meçının sonucu hakk. bir bilginiz varmı
    Beylik düzü ile menemen belediye spor oynadı. Göztepe ile Ayazağa oynadı. Ayazağa göztepeyi penalrtılarla eledi. Menemen belediye ise beylikdüzünü 2-0 geriden 4-2 yendi.
  • 17-05-2008, 21:21:07
    #9
    iyi oldu be bide Altınordu çıkarsa ne güzel olur