Menemen 3.Ligde
15
●985
- 17-05-2008, 17:20:10Beylik düzü ile menemen belediye spor oynadı. Göztepe ile Ayazağa oynadı. Ayazağa göztepeyi penalrtılarla eledi. Menemen belediye ise beylikdüzünü 2-0 geriden 4-2 yendi.ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle