• 17-03-2008, 00:28:28
    #1


    Beşiktaş tribünleri değil Türkiye'de belki de Dünyada görülmemiş bir olaya imza attılar !..

    Trabzonsporlu Barış Memiş'in gördüğü kırmızı kartın ardından siyah beyazlı tribünler yaptığı tezahüratla duyanları şaşkına çevirdi !..

    Beşiktaş tribünleri Trabzonsporlu Barış'ı oyundan atan hakem Bülent Yıldırım'ı "Eyyamcı Yıldırım" diye bağırarak protesto etti !..

    İşte o an: Ligtv.com.tr - VideoHaber - Böylesi görülmedi !..
  • 17-03-2008, 00:33:41
    #2
    Misafir
    Hakem okadar saçmaladıki taraftarda bu haksızlığa sessiz kalamamış tebrik ediyorum bjk taraftarlarını.

    Ayrıca ligin
    ilk yarısındaki beşiktaş maçında haksız yere atılan rüştünün kırmızı kartını iptal eden tff bakalım bu maçta haksız yere atılan barış için birşey yapacakmı ve bizi şaşırtacakmı.
  • 17-03-2008, 00:38:52
    #3
    Galatasaray lıyım ama beşiktaş taraftarı kadar ateşli ve iyi taraftar görmedim yahu helal olsun .
  • 17-03-2008, 00:42:45
    #4
    Farklı illerin, markaların, taraftar gurublarının çarşıya özenmesi cok dogal gözüküyor.
  • 17-03-2008, 00:43:03
    #5
    Fenerbahçe stadında akustik yok ses çıkmıyor ne kadar bagırırsak çarşıda 500 kişi bagırıyor inanılmaz bir ses çıkıyor trübünden.
  • 17-03-2008, 00:51:03
    #6
    Misafir
    hakem o kırmızı kartı durumu eşitlemek adına gösterdi zaten defalarca gösterdi pozisyonu ama niye gösterdiği konusunda kafamda hiçbir fikir üretemedim en son aldatmaya yönelik denildi iyice komik oldu her yere düşen sarı kart görürse sahada oyuncu kalmaz

    OmerDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe stadında akustik yok ses çıkmıyor ne kadar bagırırsak çarşıda 500 kişi bagırıyor inanılmaz bir ses çıkıyor trübünden.
    O çarşı dediğin 500 kişi sizin akustik'i olmayan stadta da 2525 kişi nasıl ses çıkartılacağını göstermişti gözleri gören kulağı duyan arkadaşlar bilirler sapla samanı ayırt etmek gerek bazı şeylere de saygı duyup alkışlamasını bilmek gerek herşeye muhalefet olarak olmaz bu işler
  • 17-03-2008, 00:53:01
    #7
    neyse konu fener - çarşı taraftarı değil
    tebrikler bjk taraftarını... örnek oldular...
  • 17-03-2008, 01:56:34
    #8
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hakem o kırmızı kartı durumu eşitlemek adına gösterdi zaten defalarca gösterdi pozisyonu ama niye gösterdiği konusunda kafamda hiçbir fikir üretemedim en son aldatmaya yönelik denildi iyice komik oldu her yere düşen sarı kart görürse sahada oyuncu kalmaz
    O çarşı dediğin 500 kişi sizin akustik'i olmayan stadta da 2525 kişi nasıl ses çıkartılacağını göstermişti gözleri gören kulağı duyan arkadaşlar bilirler sapla samanı ayırt etmek gerek bazı şeylere de saygı duyup alkışlamasını bilmek gerek herşeye muhalefet olarak olmaz bu işler
    Helal olsun çarşıya.
  • 17-03-2008, 02:00:56
    #9
    Misafir
    150-200 kişi kısa süreli protesto yapıyorlar kendi aralarında, bunun neresi tarihi protesto? haberi aşırı abartmışlar..