hakem o kırmızı kartı durumu eşitlemek adına gösterdi zaten defalarca gösterdi pozisyonu ama niye gösterdiği konusunda kafamda hiçbir fikir üretemedim en son aldatmaya yönelik denildi iyice komik oldu her yere düşen sarı kart görürse sahada oyuncu kalmaz

OmerDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe stadında akustik yok ses çıkmıyor ne kadar bagırırsak çarşıda 500 kişi bagırıyor inanılmaz bir ses çıkıyor trübünden.
O çarşı dediğin 500 kişi sizin akustik'i olmayan stadta da 2525 kişi nasıl ses çıkartılacağını göstermişti gözleri gören kulağı duyan arkadaşlar bilirler sapla samanı ayırt etmek gerek bazı şeylere de saygı duyup alkışlamasını bilmek gerek herşeye muhalefet olarak olmaz bu işler