ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hakem o kırmızı kartı durumu eşitlemek adına gösterdi zaten defalarca gösterdi pozisyonu ama niye gösterdiği konusunda kafamda hiçbir fikir üretemedim en son aldatmaya yönelik denildi iyice komik oldu her yere düşen sarı kart görürse sahada oyuncu kalmaz
O çarşı dediğin 500 kişi sizin akustik'i olmayan stadta da 2525 kişi nasıl ses çıkartılacağını göstermişti gözleri gören kulağı duyan arkadaşlar bilirler sapla samanı ayırt etmek gerek bazı şeylere de saygı duyup alkışlamasını bilmek gerek herşeye muhalefet olarak olmaz bu işler
Helal olsun çarşıya.