kaantukek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İnönüde Tarihi Protesto
12
●960
- 17-03-2008, 07:12:22siz yaptınız da haber mi yapmadılar ?kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-03-2008, 08:23:32Misafirvalla kaç kişi yapmıştır bilemem ama çarşı tribününde 20 kişi marş öteki 30 kişi şarkı söylemez hep bir ağızdan söylerler ne söyleyeceklerse kaldı ki bunu 200-300 kişi yapsa bile güzel birşey takımın en zor anlarında rakibin 10 kişi kalmasıyla daha rahat bir maç izleyeceğin yerde haksız yere atılmasını protesto etmek güzel bir olay bence futbol adına..
- 17-03-2008, 08:30:03200 kişi yaptı diye bişey yok
çarşı beşiktaş taraftarını organize eden oraya belki kız arkadaşıyla sırf eğlence olsun diye gitmiş adamıda motive eden gruptur
bütün stad onlara uyar
ben beşiktaşlıyım beşiktaşın taraftarı süper gibi bişey demek istemem
ama bütün takımların bütün taraftarların biraz daha hoşgörülü biraz daha anlayışlı
herşeyden önce biraz daha insan olması lazım