• 17-03-2008, 02:11:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150-200 kişi kısa süreli protesto yapıyorlar kendi aralarında, bunun neresi tarihi protesto? haberi aşırı abartmışlar..
    Sonuçta bjkliler ama demy?
  • 17-03-2008, 07:12:22
    #11
    kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150-200 kişi kısa süreli protesto yapıyorlar kendi aralarında, bunun neresi tarihi protesto? haberi aşırı abartmışlar..
    siz yaptınız da haber mi yapmadılar ?
  • 17-03-2008, 08:23:32
    #12
    Misafir
    valla kaç kişi yapmıştır bilemem ama çarşı tribününde 20 kişi marş öteki 30 kişi şarkı söylemez hep bir ağızdan söylerler ne söyleyeceklerse kaldı ki bunu 200-300 kişi yapsa bile güzel birşey takımın en zor anlarında rakibin 10 kişi kalmasıyla daha rahat bir maç izleyeceğin yerde haksız yere atılmasını protesto etmek güzel bir olay bence futbol adına..
  • 17-03-2008, 08:30:03
    #13
    200 kişi yaptı diye bişey yok
    çarşı beşiktaş taraftarını organize eden oraya belki kız arkadaşıyla sırf eğlence olsun diye gitmiş adamıda motive eden gruptur
    bütün stad onlara uyar
    ben beşiktaşlıyım beşiktaşın taraftarı süper gibi bişey demek istemem
    ama bütün takımların bütün taraftarların biraz daha hoşgörülü biraz daha anlayışlı
    herşeyden önce biraz daha insan olması lazım