valla kaç kişi yapmıştır bilemem ama çarşı tribününde 20 kişi marş öteki 30 kişi şarkı söylemez hep bir ağızdan söylerler ne söyleyeceklerse kaldı ki bunu 200-300 kişi yapsa bile güzel birşey takımın en zor anlarında rakibin 10 kişi kalmasıyla daha rahat bir maç izleyeceğin yerde haksız yere atılmasını protesto etmek güzel bir olay bence futbol adına..