200 kişi yaptı diye bişey yok
çarşı beşiktaş taraftarını organize eden oraya belki kız arkadaşıyla sırf eğlence olsun diye gitmiş adamıda motive eden gruptur
bütün stad onlara uyar
ben beşiktaşlıyım beşiktaşın taraftarı süper gibi bişey demek istemem
ama bütün takımların bütün taraftarların biraz daha hoşgörülü biraz daha anlayışlı
herşeyden önce biraz daha insan olması lazım