Sampiyon Almanya
9
●445
- 14-07-2014, 01:17:44Almanyada yasiyorum adamlarin ekmeklerini yiyorum arjentin'in ne faydasini gördüm ?CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keske türkiye sampiyon olsada daha cok sevinsek .
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:17:44 -->-> Daha önceki mesaj 00:13:57 --
Keske mediamarkt'a gitseydim önceden alisveris yapip parami geri alirdimevileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2014, 04:42:47Üyeliği durduruldubirinci dunya savasi'ni kastetmis arkadas.kingofseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

