• 14-07-2014, 00:46:24
    #1
    Ve sonunda almanya sampiyon oldu hati kutlayalim
  • 14-07-2014, 00:49:22
    #2
    o değilde romero nun rihanna şansı gitti
  • 14-07-2014, 01:01:20
    #3
    Kurumsal PLUS
    Bizim iddacılar noldu İdda vs. ile işim olmaz ama baya kafa patlatanlar vardı noldu zengin oldular mı
  • 14-07-2014, 01:01:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bizim bi arkadaş yazmış faceden. adam haklı

    Alıntı
    Bizim için öyle bi dünya kupasıydı ki; Mesut'un ettiği Türkçe küfürle ve Cüneyt Çakır'ın yönettiği maçlar ile övündük
  • 14-07-2014, 01:08:40
    #5
    şimdi Türkiye'de Dünya Kupasını kazanmış sayılıyor mu ?
  • 14-07-2014, 01:17:44
    #6
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi Türkiye'de Dünya Kupasını kazanmış sayılıyor mu ?
    Almanyada yasiyorum adamlarin ekmeklerini yiyorum arjentin'in ne faydasini gördüm ?
    Keske türkiye sampiyon olsada daha cok sevinsek .

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:17:44 -->-> Daha önceki mesaj 00:13:57 --

    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim iddacılar noldu İdda vs. ile işim olmaz ama baya kafa patlatanlar vardı noldu zengin oldular mı
    Keske mediamarkt'a gitseydim önceden alisveris yapip parami geri alirdim
  • 14-07-2014, 02:14:25
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Olan Messiye oldu
  • 14-07-2014, 02:21:09
    #8
    Bangır bangır maç sonucu berabere, uzatmalarda almanya alır dedik
    Bi takıma çok fazla bahis alınırsa o maçta bi terslik kesin oluyor, birileri kazananınca birileri çok kaybedecekse, o takım kazanamaz
  • 14-07-2014, 04:42:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kingofseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanyada yasiyorum adamlarin ekmeklerini yiyorum arjentin'in ne faydasini gördüm ?
    Keske türkiye sampiyon olsada daha cok sevinsek .
    birinci dunya savasi'ni kastetmis arkadas.