CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi Türkiye'de Dünya Kupasını kazanmış sayılıyor mu ?
Almanyada yasiyorum adamlarin ekmeklerini yiyorum arjentin'in ne faydasini gördüm ?
Keske türkiye sampiyon olsada daha cok sevinsek .

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:17:44 -->-> Daha önceki mesaj 00:13:57 --

evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim iddacılar noldu İdda vs. ile işim olmaz ama baya kafa patlatanlar vardı noldu zengin oldular mı
Keske mediamarkt'a gitseydim önceden alisveris yapip parami geri alirdim