bizim bi arkadaş yazmış faceden. adam haklı

Alıntı
Bizim için öyle bi dünya kupasıydı ki; Mesut'un ettiği Türkçe küfürle ve Cüneyt Çakır'ın yönettiği maçlar ile övündük