kingofseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Almanyada yasiyorum adamlarin ekmeklerini yiyorum arjentin'in ne faydasini gördüm ?
Keske türkiye sampiyon olsada daha cok sevinsek .
birinci dunya savasi'ni kastetmis arkadas.