• 15-01-2008, 23:50:26
    #1
    Üyeliği durduruldu


    Beşiktaş'ın 16 yaşındaki genç futbolcusu Batuhan Karadeniz'e Almanya yolu gözüktü. Siyah beyazlı takımın bu sezon Süper Lig'de oynadığı Gaziantepspor maçında attığı golle takımına 3 puanı getiren genç futbolcu, son dönemdeki disiplinsiz hareketleri sebebiyle birkaç kez yönetim ve teknik heyet tarafından uyarılmıştı.

    Bugün yaşanan bir gelişme sonrası Batuhan Karadeniz'in Almanya ikinci lig takımlarından Köln'e kiralanacağı öğrenildi. Bugün Christoph Daum, Genel Menajer Sinan Engin'i arayarak genç futbolcuyu sezon sonuna kadar istediği ve onun tecrübe kazanmasının kendisi için de faydalı olacağını söyledi. Engin, kendilerinin de böyle bir düşüncede olduğunu, Batuhan'ı sezon sonuna kadar Köln'e kiralayarak hem oradaki mantaliteyi öğrenmesini, hem de yeteneklerini geliştirerek Beşiktaş'a dönmesinin her iki taraf açısından da iyi olacağını ifade etti.


    15.01.2008

    Kaynak : DHA
  • 15-01-2008, 23:52:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Geçen de bir sitede B Genç takıma verileceğini duymuştum,eğer mümkünse daha üst düzeyde bir takıma kiralanması bence de daha mantıklı..
  • 16-01-2008, 00:40:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    FreaK7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen de bir sitede B Genç takıma verileceğini duymuştum,eğer mümkünse daha üst düzeyde bir takıma kiralanması bence de daha mantıklı..
    dogru diyorsunuz hiç olmassa kendini geliştirir biraz
  • 16-01-2008, 00:52:09
    #4
    Misafir
    çok saygısız ve şımarık olduğu söyleniyor sürekli gitsin biraz gurbete akıllanır gelip faydalı olur hem beşiktaş'a hem türk futboluna..
  • 16-01-2008, 00:54:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok saygısız ve şımarık olduğu söyleniyor sürekli gitsin biraz gurbete akıllanır gelip faydalı olur hem beşiktaş'a hem türk futboluna..
    katılıyorum size gurbet'ê gitsin akıllanır belki
  • 16-01-2008, 00:59:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    1 gol attı çocuğu göklere çıkardılar.Fenerbahçe maçında pas vermedi yerin dibine soktular.Kiralansın 1-2 sene (oynayabileceği biryere) ondan sonra adam olur.Olmazsada paşa gönlü bilir
  • 17-01-2008, 16:15:58
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok saygısız ve şımarık olduğu söyleniyor sürekli gitsin biraz gurbete akıllanır gelip faydalı olur hem beşiktaş'a hem türk futboluna..
    "can çıkar huy çıkmaz"
    gazetede okumuştum bu sene kampta gol atmıştı bir hazırlık maçında o sırada gurbetçilerimizden bir kız imza istemiş batuhan imzayı vermiş.Daha sonra adını hatırlamadığım bir gazeteciye gidip "imza verdiğim kızın msn adresini bul yoksa ..." demiş.Şikayet etmişti gazeteci.Babasının bir sözü vardı okuduğum gazetede "takımın kaptanına söyledim benim oğlum biraz şımarıktır sahip çıksınlar" diye.Bence batuhan iyi yerlere gelirse türk futbolunda fazla uzun sürmez çünkü magazine çok düşecek birine benziyor.

    gurbete gitmesin afrikaya en uzak en kötü yerlere yollasınlar xD batuhan orda da boş durmaz ya