ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok saygısız ve şımarık olduğu söyleniyor sürekli gitsin biraz gurbete akıllanır gelip faydalı olur hem beşiktaş'a hem türk futboluna..
katılıyorum size gurbet'ê gitsin akıllanır belki