çok saygısız ve şımarık olduğu söyleniyor sürekli gitsin biraz gurbete akıllanır gelip faydalı olur hem beşiktaş'a hem türk futboluna..
"can çıkar huy çıkmaz"

gazetede okumuştum bu sene kampta gol atmıştı bir hazırlık maçında o sırada gurbetçilerimizden bir kız imza istemiş batuhan imzayı vermiş.Daha sonra adını hatırlamadığım bir gazeteciye gidip "imza verdiğim kızın msn adresini bul yoksa ..." demiş.Şikayet etmişti gazeteci.Babasının bir sözü vardı okuduğum gazetede "takımın kaptanına söyledim benim oğlum biraz şımarıktır sahip çıksınlar" diye.Bence batuhan iyi yerlere gelirse türk futbolunda fazla uzun sürmez çünkü magazine çok düşecek birine benziyor.
gurbete gitmesin afrikaya en uzak en kötü yerlere yollasınlar xD batuhan orda da boş durmaz ya