FreaK7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen de bir sitede B Genç takıma verileceğini duymuştum,eğer mümkünse daha üst düzeyde bir takıma kiralanması bence de daha mantıklı..
dogru diyorsunuz hiç olmassa kendini geliştirir biraz