dergos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
RTÜK 'şifresiz' dedi
41
●2.739
- 20-07-2013, 17:44:47gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şampiyonlar ligi ihalesine Dsmart & Star-NTV ortaklığı olarak girilmiş. RTÜK'ün yeni kararına göre de DSmart sadece reklam ve yayın gelirine ortak olacak. Devletin yasaklamış özel yayın yapmanı nasıl yapacaksın ki? - 20-07-2013, 17:47:51Hocam devlet zorla yayınlatıcak maçı ? Star yayınlamıyorum maçı derse devlet ne diyebilirki. Star eğer tek başına alsaydı maçları karasal yayından şifreli yayınlasaydı , rtük hoopp derdi.dergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama bu durumda star , ztn gs ve fb nin 1 maçını , perşembe günüde 1 uefa maçını yayınlıcak.
Geriye kalan maçlarıda dsmart yayınlıcak. - 20-07-2013, 17:48:58Bakıp görücez demekten başka bi yolu kalmıyogokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2013, 03:02:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
en son şampiyonlar ligi maçlarının bazısı starda bazısı ntvde yayınlanıyodu.