• 20-07-2013, 17:43:00
    #10
    dergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla alma satma olayını kaçırmış olabilirim en son şampiyonlar ligi maçlarının bazısı starda bazısı ntvde yayınlanıyodu.
    Uefa kuralı 1şamp ligi 1 uefa maçını karasal yayından vermek zorundasın diyor. Fener ve Gs elenince ntvspor mecbur 1 tane şamp ligi vermek zorunda kalmıştı
  • 20-07-2013, 17:44:47
    #11
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uefa kuralı 1şamp ligi 1 uefa maçını karasal yayından vermek zorundasın diyor. Fener ve Gs elenince ntvspor mecbur 1 tane şamp ligi vermek zorunda kalmıştı

    Şampiyonlar ligi ihalesine Dsmart & Star-NTV ortaklığı olarak girilmiş. RTÜK'ün yeni kararına göre de DSmart sadece reklam ve yayın gelirine ortak olacak. Devletin yasaklamış özel yayın yapmanı nasıl yapacaksın ki?
  • 20-07-2013, 17:47:51
    #12
    dergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şampiyonlar ligi ihalesine Dsmart & Star-NTV ortaklığı olarak girilmiş. RTÜK'ün yeni kararına göre de DSmart sadece reklam ve yayın gelirine ortak olacak. Devletin yasaklamış özel yayın yapmanı nasıl yapacaksın ki?
    Hocam devlet zorla yayınlatıcak maçı ? Star yayınlamıyorum maçı derse devlet ne diyebilirki. Star eğer tek başına alsaydı maçları karasal yayından şifreli yayınlasaydı , rtük hoopp derdi.

    Ama bu durumda star , ztn gs ve fb nin 1 maçını , perşembe günüde 1 uefa maçını yayınlıcak.

    Geriye kalan maçlarıda dsmart yayınlıcak.
  • 20-07-2013, 17:48:58
    #13
    gokhanua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam devlet zorla yayınlatıcak maçı ? Star yayınlamıyorum maçı derse devlet ne diyebilirki. Star eğer tek başına alsaydı maçları karasal yayından şifreli yayınlasaydı , rtük hoopp derdi.

    Ama bu durumda star , ztn gs ve fb nin 1 maçını , perşembe günüde 1 uefa maçını yayınlıcak.

    Geriye kalan maçlarıda dsmart yayınlıcak.
    Bakıp görücez demekten başka bi yolu kalmıyo
  • 20-07-2013, 18:06:34
    #14
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Simdi onlar düşünsün
  • 21-07-2013, 02:54:41
    #15
    OHH ya sonunda ülkemizin takımlarını avrupada rahatça izleyebilecez geçen sene düştüğümüz rezillikleri biz biliyoruz kendi takımlarımızı avrupada izleyemiyorduk bu şekilde çok iyi oldu.

    Helal sana RTÜK ilk defa güzel bir kural getirttin
  • 21-07-2013, 02:58:09
    #16
    Kurumsal PLUS
    RTÜK '********' dedi

    başlığı bu şekidle okuyup da girdim konuya, noluyor ne alaka dedim. Yine de güzel haber
  • 21-07-2013, 03:02:18
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.youtube.com/watch?v=i6fv0nosmo0
  • 21-07-2013, 03:53:00
    #18
    La Liga ne olacak beyler?