Hocam devlet zorla yayınlatıcak maçı ? Star yayınlamıyorum maçı derse devlet ne diyebilirki. Star eğer tek başına alsaydı maçları karasal yayından şifreli yayınlasaydı , rtük hoopp derdi.
Ama bu durumda star , ztn gs ve fb nin 1 maçını , perşembe günüde 1 uefa maçını yayınlıcak.
Geriye kalan maçlarıda dsmart yayınlıcak.
Bakıp görücez demekten başka bi yolu kalmıyo