dergos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şampiyonlar ligi ihalesine Dsmart & Star-NTV ortaklığı olarak girilmiş. RTÜK'ün yeni kararına göre de DSmart sadece reklam ve yayın gelirine ortak olacak. Devletin yasaklamış özel yayın yapmanı nasıl yapacaksın ki?
Hocam devlet zorla yayınlatıcak maçı ? Star yayınlamıyorum maçı derse devlet ne diyebilirki. Star eğer tek başına alsaydı maçları karasal yayından şifreli yayınlasaydı , rtük hoopp derdi.

Ama bu durumda star , ztn gs ve fb nin 1 maçını , perşembe günüde 1 uefa maçını yayınlıcak.

Geriye kalan maçlarıda dsmart yayınlıcak.