Uefa kuralı 1şamp ligi 1 uefa maçını karasal yayından vermek zorundasın diyor. Fener ve Gs elenince ntvspor mecbur 1 tane şamp ligi vermek zorunda kalmıştı
Şampiyonlar ligi ihalesine Dsmart & Star-NTV ortaklığı olarak girilmiş. RTÜK'ün yeni kararına göre de DSmart sadece reklam ve yayın gelirine ortak olacak. Devletin yasaklamış özel yayın yapmanı nasıl yapacaksın ki?