• 06-03-2013, 08:52:36
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ramosun yaptığıda penaltıydı. Net Kırmızı ve Penaltı var.
    Birde Ceza sahası içinde Manu'nun elle mudahale var Gole giden topu kesti. Hem Kırmızı hem Penaltı.

    Fergusonu bile sahaya koşturttun ya helal olsun cünit

    Çok kötü maç yönetti çok
  • 06-03-2013, 15:52:02
    #20
    Man utd. Taraftarlari: "Yeterrrrrrrr yildirim demiroren yeeteerrr"

    AHUAHAHAHHA
  • 09-03-2013, 10:56:33
    #21
    valla en çok maçlarda hakemleri eleştiren biri olarak yazıyorum o kadar abarttılar kırmızı kart pozisyonunu açtım baktım kırmızı kart kesinlikle doğru adama gelse o tekme yerden kalkamaz bence çok doğru bir karar
  • 09-03-2013, 14:07:04
    #22
    DomainTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla en çok maçlarda hakemleri eleştiren biri olarak yazıyorum o kadar abarttılar kırmızı kart pozisyonunu açtım baktım kırmızı kart kesinlikle doğru adama gelse o tekme yerden kalkamaz bence çok doğru bir karar
    O pozisyon doğru olabilirde diğer pozisyonları görsen Kaleye gole giden topu Manu eliyle kesti. Penaltı ve kırmızı verilmedi. Ramos ceza sahası içerisinde topsuz alanda direk adamın bacak arasına tekmeyle girdi. Penaltı ve kırmızı verilmedi. 2. yarı berbattı.