Birde Ceza sahası içinde Manu'nun elle mudahale var Gole giden topu kesti. Hem Kırmızı hem Penaltı.
Fergusonu bile sahaya koşturttun ya helal olsun cünit

Çok kötü maç yönetti çok
21
●1.072

Kaleye gole giden topu Manu eliyle kesti. Penaltı ve kırmızı verilmedi. Ramos ceza sahası içerisinde topsuz alanda direk adamın bacak arasına tekmeyle girdi. Penaltı ve kırmızı verilmedi. 2. yarı berbattı.