DomainTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla en çok maçlarda hakemleri eleştiren biri olarak yazıyorum o kadar abarttılar kırmızı kart pozisyonunu açtım baktım kırmızı kart kesinlikle doğru adama gelse o tekme yerden kalkamaz bence çok doğru bir karar
O pozisyon doğru olabilirde diğer pozisyonları görsen Kaleye gole giden topu Manu eliyle kesti. Penaltı ve kırmızı verilmedi. Ramos ceza sahası içerisinde topsuz alanda direk adamın bacak arasına tekmeyle girdi. Penaltı ve kırmızı verilmedi. 2. yarı berbattı.